۱۳۹۲ خرداد ۲۷, دوشنبه

افتتاح نمايندگي طالبان

فردا نمايندگي طالبان در قطر گشايش مي يابد. گشايش اين نمايندگي اين معني را دارد كه دولت نابخرد افغانستان و جامعه جهاني طالبان را به عنوان يك قدرت سياسي و نظامي در افغانستان به رسميت شناخته اند. صبا كساني نمايندگي خود را به حمايت جامعه جهاني افتتاح مي كنند كه ستمهاي بسيار زيادي در زمان حكومت خود و بعد از آن بر ملت مظلوم ما انجام داده اند. كسي كه اندكي احساس و انسانيت در وجودش باشد به هيچ عنوان و تحت هيچ شرايطي نخواهد توانست كه جنايات اين گروه متحجر را به فراموشي بسپارد.
جامعه جهاني به بهانه تروريسم خواندن گروه طالبان به كشور ما حمله كردند و هزاران انسان بي گناه را كشتند. حال پس از ده يال از آن زمان نه تنها اين گروه متحجر و متوحش از بين نرفته است بلكه قوي تر هم  شده است. بطوريكه كمتر روزي است كه خبري از حملات انتحاري و كشت و كشتار توسط آنها در كشور مخابره نگردد. چه شده است كه جامعه جهاني همه اين وحشي گري ها را نديده مي گيرد و حاضر مي شود كه به اين جانيان نمايندگي سياسي اعطا كند؟ مگر همين ها نبودند كه ده سال پيش بر همين كشور حكومت مي كردند و شما به هدف نابودي آنها آمديد؟ با اينكار جامعه جهاني نشان داد كه خوان هزاران هموطن ما و حتي هزاران سرباز خودشان هم هيچ ارزشي نداشته و آنها حاضرند همه چيز را فداي سياست كنند و برايشان فرقي نمي كند كه چه هزينه اي بابت آن پرداخت مي شود.
به هرحال اين به اصطلاح سياستمداران كار خود را مي كنند ولي چيزي كه هيچگاه از حافظه ملت پاك نمي شود جناياتي است كه اين گروه متحجر به نام دين برا آنها تحميل نمود و همچنين دروغ بزرگي كه جامعه جهاني به آنها داد و عمل نكرد. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر