۱۳۹۱ آذر ۱۹, یکشنبه

كسب مقام اول فاسد ترين دولت دنيا توسط دولت عليه افغانستان



در جديدترين رده بندي كه توسط سازمان جهانی شفافیت انجام شده است؛ افغانستان به همراه كشورهاي كره شمالي و سوماليا به عنوان فاسد ترين كشور دنيا اعلام گرديد. اين در حاليكه است پس از حوادث 11 سپتمبر 2001 ميلياردها دالر به كشور سرازير گرديد و از سرنوشت قسمت اعظم آن خبري نيست و كسي اطلاعي ندارد. در همين حال هرگاه چنين گزارشاتي منتشر مي گردد دولتمردان ما در راس آنها شخص رئيس جمهور آن را انكار كرده و گزارشات را نادرست مي خوانند. در حاليكه همينان اگر به جيبهاي خود قبل و پس از 11 سپتمبر 2001 نگاهي بياندازند متوجه خواهند شد كه چگونه به ثروتهاي ده ها و صدها ميليون دالري دست يافته اند كه در خواب شبشان هم نمي ديدند. 
به هرحال اينجانب كسب مقام اول فاسد ترين دولت دنيا را به دولت عليه افغانستان شخص رياست جمهوري و اعضاي كابينه تبريك مي گويم و اميدوارم كه بتوانند اين مقام را همچنان حفظ كنند تا قدرت مديريت خود را به رخ جهانيان بكشند. 
پيشنهاد مي گردد در اجلاس بعدي ملل متحد جناب رئيس جمهور پيشنهاد مديريت جهان را به ايشان و اعضاي كابينه شان بدهند تا به زودترين فرصت بتوانند دنيا را از بحران اقتصادي نجات دهند همان طور كه خود را نجات دادند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر